2012. augusztus 11., szombat

Elkezdtem

Évek óta játszom a gondolattal, hogy el kéne kezdenem egy blogot. Végül mindig elodáztam a dolgot, mert úgy éreztem, hogy két-három bejegyzés után elfogy majd az ihlet, úgy meg nincs értelme nekivágni a dolognak, ha később csak hanyagolom. 

Mostanra azonban megért az elhatározás és szemeim előtt lebeg a kedvenc müzlistálam belső felirata, miszerint "Minden kezdet nehéz", de ezt is összetörte egyébként úgy két éve az öcsém. 





A végső lökéseket a még online-abb jelenlét felé az adta, hogy számos inger ér most is és a közeljövőben is. Olyan dolgok állnak előttem, amikről fogalmam sincs, hogy alakítják az életem és ezt meg szeretném örökíteni. Itt éppen a tanítási gyakorlatra gondolok, ami szeptembertől már egy kis felnőttség lesz, de vár rám még a szakdolgozat, a portfólióírás és a záróvizsga is - felsorolva is rémes. 

De hogy ne csak ezekről írjak, úgy tervezem, hogy lesz itt szó mindenről: a hétköznapokról, a keresztszülőségről, tanításról, egyetemről, rádiózásról, mentorálásról, zenékről és olvasmányokról, rukkoláról, twitterről, írásról meg minden egyébről, ami éppen eszembe jut majd.

És a leg-legvégső lökés az volt, hogy @doriszka Blogvilág című könyvét happoltam el nem is olyan rég a rukkolán. Ideje nekem is ehhez a világhoz tartozni! :)



4 megjegyzés:

  1. @kisRitta, Te már rég ehhez a világhoz tartozol! A Twitter is, a facebook is kicsit - nagyon kicsit - blogolás. Ezek más-más műfajt jelentenek tartalmilag és formailag, tehát mődszertanilag is. A közönség szintén különböző, de ezt Te is tapasztalod, gondolom.
    A blogot szerintem magának írja az ember, mert ezt nem lehet személytelenül írni - itt lepleződik le legjobban, hogy a blogoló kicsoda-micsoda, milyen személyiség? Egy gyakori példa: ha valaki titkolja a valós személyét, akkor azt mutatja be, hogy ő rejtőzködő (titkolózó) és ezzel bizony gyanakvást (negatív érzelmet) kelt. Hát így.
    Nehogy elfelejtsem: üdv a klubban! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A twitter, facebook is valóban egy személyes játszótér volt számomra, de inkább csak röviden vagy képekre szűkítve, itt meg adott a lehetőség egy kicsit másképp is kiadni a dolgokat, rendszerezni. Kíváncsi vagyok, hogy fog menni, köszi a biztató szavakat. :)

      Törlés
  2. Szeretnék bloggerként rendszeres olvasód lenni, tegyél be olyan elemet, hogy rákattinthassak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, ki is tettem. Még ismerkedek a felülettel, de szerencsére megtaláltam. :)

      Törlés