2012. augusztus 21., kedd

official godmother

Az augusztusi hosszú hétvége majdnem teljesen olyan jó volt, mint ahogy arra számítottam. Szombaton sikeresen vettem az akadályokat a két frekvenciával a rádióban, vasárnap hivatalosan is keresztanyává váltam, 20-án pedig először sikerült eljutnom Pestre és ott ünnepelni. Szép volt és jó, sokat nem tudok róla mesélni, beszéljenek inkább helyettem a képek. 





Atilla szerencsésen végigaludta az egészet, egyedül itt ébredt fel egy pillanatra.
A hivatalos bizonyíték.

A keresztapa gondolt mindenre. :)
Ezt szívesen elloptam volna Atitól. :)

Papival.
Részletek.
(Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a két keresztszülő tört csak poharat.
Ekkor tesómék átgondolták, hogy jól választottak-e. :D)
Ez a kép a kedvencem, mindig nagyon kell rajta nevetnem. :)
 A családi összejövetelek legjobbika volt ez mostanában, remélhetőleg a jövő évben tartandó esküvő is ilyen jól sikerül, de minimum hasonló jókedvet szeretnék a diplomaosztómra is. A tűzijáték pedig méltó lezárása volt ennek a hosszú hétvégének (és a pihenésnek, innentől dolog van!), élmény volt nem csupán a tévéből nézni az egészet, még ha kisebb és kevésbé látványos is volt, mint az előző években. 

Csúnyácska kép, de az enyém, ezért szeretjük. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése