2012. augusztus 31., péntek

helló MeetOff

Igazán szexi közösségek vettek részt a tegnapi MeetOff-on: volt borostás fazon, aki előadta, miért nem adja el az ötletét a multiknak, viszont a Szigetre elmegy bulizni egyet, volt kvázi térdig érő zoknis, hosszú hajú programozó, telekocsizó Mac-mozgású előadó és a Tömeg őrjöng, apám pólóban feszítő Adrián is. A legtöbb előadás nálam elérte a célját, bár a rendezvény elején még nem igazán találták meg a hangot az előadók, az OpenAcademy összeszedettsége a többiekre is áttapadt. Élveztem, hogy ott lehetettem az első MeetOff-omon, jó volt látni, hogy ez működik: az információk eljutnak, pl. jelenlévő ismerősök lájkolják reggelre zivi.hu-t, a közönség pedig beszáll a játékba, sokszor igen kreatív és vicces módon. 

Alapvetően a rukkola.hu szerkesztőjeként mentem el az eseményre, tehát elfogult vagyok, de úgy gondolom, hogy nagyon jó kis prezit köszönhetünk @tapir-nak, kellemes és vicces előadást @csikszem-nek, amit a rukkolarajongók versével spékelt meg a legvégén @zafimafi. Stílusos zárása volt az estének, legközelebb pedig jobban harcba szállok én is a könyvekért, a mostani kettő (Halácsy Péter, Vályi Gábor, Berry Wellman (szerk.): Hatalom a mobiltömegek kezében és Syi (Szakadát István): Cselekvéselmélet dióhéjban. Játék, elmélet, módszer, tan – Weber:újratöltve) is igen érdekesnek tűnt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése