2012. szeptember 25., kedd

életjel

Éppen azon gondolkodom, hogy melyik káromkodás fejezné ki legjobban, de azért mégis finom nőiességgel, hogy mennyire kurva rég blogoltam. Nem az ellustulás az oka, de nem is a blog elhanyagolása, mert 12 bejegyzéssel a hátam mögött is megszerettem ezt a műfajt - amennyire nehezen vettem rá magam, annál több ötlet kavargott, kavarog a fejemben folyamatosan. 

Mára jutottam el addig, hogy vehettem egy nagy levegőt, emellé pedig kikívánkozik egy-két csapongó gondolat - ha nem is annyira információs szándékkal, inkább a "kiírás és leülepítés" szándékával. 



Az eltűnés oka igen egyszerű: a félév kezdeti könnyű 1,5 hétben a nethiány okozta, ugyanis a szolgáltató bőszen tartotta magát a 15 napos bekötési időhöz. Megvolt persze ennek az időszaknak is a maga előnye: szórakozni jártunk, tartottunk egy lakásavatót, összeültünk társasjátékozni, jutott idő lefekvés előtt az olvasásra és ha nem zsúfoltuk teli a napot valamilyen társasági programmal, akkor sikerült a viszonylag időben fekvés - ma már lehetetlennek tűnő - művelete. 

A 1,5 után azonban besűrűsödtek a dolgok, elkezdődött a tanítási gyakorlat, aminek az elején még mindig dominált az internet hiánya. Itt már igen kellemetlen volt, mikor telefonos segítséget kellett kérni egy-egy témában, valamint az a felismerés sem volt éppen a legkellemesebb, hogy a történelmi ismerteim 6 év távlatában jelentősen megkoptak. 

A tanítással együtt tehát nekem is vissza kellett lényegülnöm gimnazistává, a felhalmozott tankönyvtornyok egyre csak gyűlnek, de mostanra már szép lassan derengenek a nevek és az évszámok, az események. Kétségbeesés is volt / van bőven, lesz is még azt hiszem - erről még később, nem életjelként, hanem kicsit hosszabban. A lényeg, hogy naponta túlélem a kihívásokat, hol jó, hol rossz(abb) élményekkel, de szép lassan haladunk előre.

A végén még kiokosodom filmtörténetből és megtanulom azt pár átidegeskedett nap (és éjszaka) árán, amit az egyetem elfelejtett megtanítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése